Дыялогі на беларускай мове.

A: Добрай раніцы, Том. Пара ўставаць.

B: Ужо 7:00? Я яшчэ сонны.

A: Гэта нармальна, дарагой. Ты галодны?

Б.: Так, мама. Я такі галодны. Можна бліны?

A: Вядома, можна. Я іх падрыхтую.

Б.: Дзякуй, мама. Я іду!

A: Гэта цудоўная раніца, сынок.

Б.: Так, сонечны дзень.

A: Настаўнік, у мяне ёсць пытанне.

B: Якое ваша пытанне?

A: Мы будзем гуляць сёння раніцай?

B: Так, мы будзем гуляць, але не зараз.

A: Калі мы будзем гуляць?

B: Як толькі мы скончым наш урок.

A: Ці не можам мы пайсці крыху раней?

B: Можа быць, калі мы скончым наш урок раней.

A: Давай, Ліза. Давай пагуляем у гульню.

B: Добра, Джоўі. У што пагуляем?

A: Як наконт кікбола. Гэта весела.

B: Добра, але я не ведаю як.

A: Гэта лёгка, Джэні. Ты проста штурхаеш мяч.

B: Я ведаю, але куды мы яго пінаем?

A: Куды заўгодна. Гэта вельмі весела.

B: Гэй, гэта весела. Дзякуй, Джоўі.

A: Настаўнік, у мяне ёсць пытанне.

B: Калі ласка, падніміце руку, Карэн.

A: Падняць маю руку?

B: Так. Спачатку падніміце руку.

A: Добра, настаўнік. Мая рука паднята.

B: Так, Карэн. Якое ў вас пытанне?

A: У колькі заканчваецца ўрок?

B: Ён заканчваецца ў 2:00.

A: Настаўнік! Ці магу я пайсці ў прыбіральню?

B: Урок скончыцца праз 5 хвілін, Донна.

A: Тады я магу пайсці?

B: Так, можаш, Донна.

A: Я не ведаю, ці змагу я гэта вытрымаць.

B: Калі не можаш, то ідзі, дарагая.

A: Думаю, я змагу пайсці праз некалькі хвілін.

B: Дзякуй, Донна.

A: Прывітанне, Лінда. Што ты робіш?

B: Я малюю пальцамі, Лора.

A: Гэта выглядае пацешна. Ці можна мне паспрабаваць?

B: Вядома, можаш. Сядай сюды.

A: Што мне рабіць?

B: Спачатку табе трэба ўзяць ліст паперы.

A: Добра. Я зразумела.

B: Малюй маімі фарбамі. Гэта пацешна.

A: Прывітанне, Марк. Што ты робіш?

B: Я збіраюся скарыстацца горкай, Сара.

A: Ці магу я пайсці з табой?

B: Вядома, можаш. Гэта весела.

A: Добра. Куды мне пайсці?

B: Ідзі за мной па лесвіцы, Сара.

A: Гэта весела.

B: Цяпер з'язджай уніз. Гэта хутка і весела.

A: Прывітанне, Ліза. Пойдзем катацца на каруселі.

B: Што гэта?

A: Гэта гульня, у якую мы можам пагуляць. Ідзі за мной.

B: Добра, Кэрал. Паехалі.

A: Вось ты сядай. Я падштурхну.

B: Ух ты! Гэта хутка. Скачы!

A: Добра. Вось я!

B: Ура! Гэта весела!

A: Што ў цябе на абед, Дэвід?

B: У мяне сэндвіч з арахісавае масла і жэле.

A: Гучыць нядрэнна. У мяне тунец.

B: Тунец таксама добры, Дэніэл.

A: Мне падабаецца жэле. Жадаеш памяняцца?

B: Вядома. Мне падабаецца тунец.

A: Гэты абмен выгадны для нас абодвух.

B: Так, так і ёсць. Дзякуй, Дэніэл.

A: Сёння мы ідзем у бібліятэку.

B: Што такое бібліятэка, міс Томас?

A: Гэта месца для вучобы, Бэці.

B: Што ў іх там ёсць?

A: Кнігі, кампутары, класы і многае іншае.

B: Гучыць весела.

A: Так і ёсць, Бэці. І ты можаш там вучыцца.

B: Мне не церпіцца пайсці. Пойдзем!

A: Гэта твой першы дзень у школе, Хелен.

B: Я ведаю, мам. Я такая шчаслівая.

A: Гэта таксама робіць мяне шчаслівай.

B: Я сустрэну новых сяброў.

A: Так, ты сустрэнеш. І тваіх новых настаўнікаў.

B: О, так. Я забылася. Я не магу дачакацца.

A: Добра, дарагая. Давай сядзем у машыну.

B: Добра, мамачка. Паехалі.

A: Прывітанне. Мяне клічуць Мэры.

B: Прывітанне, Мэры. Я Мішэль.

A: Прыемна пазнаёміцца, Мішэль.

B: Дзякуй. Што ты хочаш рабіць?

A: Мне зараз трэба ісці на заняткі.

B: Так. Мне таксама. Сустрэнемся пазней?

A: Так. Можам сустрэцца пасля школы.

B: Добра. Тады ўбачымся.

© Copyright 2050  - All Rights Reserved.